Salgın süreci Endonezyalı sanatçı Antonius Kho için yoğun bir yaratıcı dönem oldu. Tuval olarak branda kullanan sanatçı, bu dönemde bir çok uluslararası sergiye katıldı. Sanatçı şu anda İtalya’nın Benevento kentinde 25-31 Ağustos tarihlerinde başlayacak Uluslararası Bene Bienali’ne hazırlanıyor. Bienaldeki tek Endonezyalı sanatçı olan Kho gösteriye ‘Fiziksel Mesafe’ ve ‘Sosyal Mesafe’ isimli iki eser ile katılıyor. ‘Fiziksel Mesafe’ yüzlerden oluşan ve her yüzün maskeye benzediği bir eser, ‘Sosyal mesafe’ ise soyut bir çalışma. Her iki eserde de tuvalin her yerinde gözler mevcut. Sanatçı gözlerin ruhun aynası olduğuna inanıyor. Virüsün getirdiği panik ve korku kültüründen kurtulmak için sevginin daha çok yayılmasına inanan Kho’nun eserlerinde öne çıkan diğer unsur ise uzun saçlar. Sanatçı eserlerinde sevginin saçlar aracılığıyla yayıldığını söylüyor.
Çok aktif bir sanatçı olan Kho zaman içinde heykel, yağlı boya, batik, cam gibi muhtelif sanatlarda kendi tarzını oluşturmuş. Babası Çinli, annesi Endonezyalı olan, eğitimini Endonezya ve Almanya’da tamamlayan sanatçının neredeyse her eserinde bir kimlik arayışını görmek mümkün.