Kanadalı sanatçı Alias Trate, genellikle tarihten ve felsefi kavramlardan ilham alıyor. Roma sikkelerini yeniden tasarlayarak yaptığı işler, çeşitli tarihsel referanslar ve post-modern kavramlar içeriyordu. İmparatorun yüzünü madeni paradan çıkaran Trate, antik düşünceyi koruyarak çağdaş dünyaya uyacak şekilde manipüle etti. Bu tema, uzun yıllardır yaşadığı Londra’daki son kişisel sergisinde (The Dionysian Kid) de görüldü. Trate, sergilenen eserleri karantina döneminde sokağa çıkma yasağı sırasında yarattı. Bu dönemin sanatçı için çok verimli olduğunu, sürekli üretim yaptığını ancak dijital bir sergi konseptiyle, izleyiciler ve işler arasındaki diyaloğu kurma konusunda zorlandığını belirtiyor.
Alias Trate, insanları, renk paletleri, karmaşık geometrik desenler ve cesur cinsiyet-akışkan figürleri ile karakterize ettiği estetik anlayışla anlatıyor. @aliastrate